REKLAM

Metin2 Index # Oldschool Theme # Tamamiyle Özel

03:26

Merhaba arkadaşlar, kısaca soru cevap şeklinde herşeyi açıklayarak anlatmaya çalışacağım.

Öncelikle; Oldschool nedir?
---------------------------------------------------------Tamamiyle kendi uydurduğum birşey. Burada eski olanlar bilecektir ki tasarladığım panel bi zamanların efsane şablonuydu. Zamanında bu tarz tasarımları da ben çıkarmıştım bilen zaten biliyordur. Eskileri yâd etmek adına yapılmış birşey. Tasarım ve kodlama olarak tamamen bana aittir ve özeldir. Bununla birlikte yeni versiyonları da gelecektir(v2, v3).

Kurulumu nasıl olacak?
---------------------------------------------------------
Açıkçası ben dahil çoğu kişi indirdiği, araştırdığı bişeyi o kadar didiklemek istemez diye düşünüyorum. Sizi bu dertten kurtarmak adına, zamane Metin2 Panellerinde DarkLorD ile başlattığımız "php include" akımını ki paylaşılan panellerde gördüğüm kadarıyla hala devam etmekte , bu indexde de aynı şekilde yaptım. Düzenlemeniz gereken tek yer "config.php" dosyasındaki linkler.

Logo ve Footer'i nasıl değiştirebiliriz?
---------------------------------------------------------Sıradan indexlerde de olduğu gibi bunu da normal bir kodlamayla değil sadece resimleri tablolama yöntemiyle Photoshop aracılığıyla yaptığım için Logo ve Footer alanının boş halleri ve PSD'lerini ayrı bir link olarak aşağıda bulabilirsiniz.

INDEX VIRUSTOTAL SONUCU İÇİN TIKLAYINIZ (URL)

INDEX VIRUSTOTAL SONUCU İÇİN TIKLAYINIZ (PC RAR DOSYASI)

PSD VIRUSTOTAL SONUCU İÇİN TIKLAYINIZ (URL)PSD VIRUSTOTAL SONUCU İÇİN TIKLAYINIZ (PC RAR DOSYASI
) 



Alıntıdır:http://www.turkmmo.com/

Paylaş Gitsin :)

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Önceki Yazı
Önceki Yazı
Sonraki Yazı »

Lütfen Yorum Yaparken Zedeleyici Kelimeler Kullanmayız Ekibimiz En Kısa Zamanda Size Dönüş Yapcaktır. Emoticonİfadeler

REKLAM