REKLAM

PHP Gelişmiş Üyelik Sistemi + Şifremi Unuttum

04:01

PHP Gelişmiş Üyelik Sistemi + Şifremi Unuttum


Merhaba Arkadaşlar.

Kendim kullanmak için daha önceler den üyelik sistemi yazmıştım. Her projeye başladığımda ayrı ayrı yazmaktansa bu sistemi o projeye entegre ediyordum. Bunu sizinle paylaşmak istedim. Sebebi ise bir çok konu görüyorum üyelik sistemi nasıl oluyor yada güvenilir nasıl yazılıyor felan filan. Bunların önüne geçmek için bende paylaşmaya karar verdim.

Sistem şimdilik Üye girişi , üye kayıt , üye şifremi unuttum , şifre değiştir şeklinde çalışıyor. Sistem PDO ile yazılıp sql injection'dan korunmak içinde ekstra post için fonksiyon yazmış bulunmaktayım.

Şifreyi hatırlatma maili Gmail üzerinden gidiyor. Şifre değiştirme güvenliğinden bahsetmek gerekirse. Şifreyi değiştirme alanında her kullanıcının id'si şifrelendiği için dışarıdan müdahale edilemiyor.

İndex'den bir görüntü ; (Tasarım bana ait değil + Zaten sisteme tasarım giyindirilmemiştir.)

Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.


Kodlar'da her şeyi açıkca açıkladığım için sisteminize kolayca entegre edebilirsiniz. Kurulum içinde yazmaktadır.

Dowland Linki ;

Dosya.tc - cretsiz, Hzl ve Kolay Dosya Paylam

Not : 2.versiyonu çıkarmayı planlaıyorum. 2.versiyon da üyeler arası mesajlaşma , takipleşme ve adminin üye banlamasını yapmayı planlıyorum. Tabi sizlerden gelen istek olursa...

İyi Kullanımlar

Not: alintidir.
http://www.turkhackteam.org/php-scriptler/1181513-php-gelismis-uyelik-sistemi-sifremi-unuttum.html

Paylaş Gitsin :)

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Önceki Yazı
Önceki Yazı
Sonraki Yazı »

2 yorum

Write yorum
25 Ağustos 2017 06:10 delete

link kırık günceller misiniz?

Reply
avatar

Lütfen Yorum Yaparken Zedeleyici Kelimeler Kullanmayız Ekibimiz En Kısa Zamanda Size Dönüş Yapcaktır. Emoticonİfadeler